Završen konkurs za otvaranje call centara u lokalnim samoupravama

Bez autora
Sep 28 2010

Cilj konkursa Sekretarijata za sufinansiranje projekata je poboljšanje komunikacije građana sa lokalnom samoupravom i javnim komunalnim preduzećima. Na konkurs su se prijavile 34 lokalne jedinice, sa ukupnom vrednošću projekata od 74 miliona dinara. Ukupan iznos sredstava koji se traži od Sekretarijata je 58 miliona dinara, a budžetom je predviđeno 40 miliona dinara. Inače, 17 projekata pristiglo je iz nedovoljno razvijenih opština, što je dobar znak da ove opštine imaju ozbiljnu ambicuiju da poboljšaju kvalitet komunikacija sa građanima. U dve trećine opština već su otvoreni uslužni centri, kao bazna vrsta komunikacije, a u dogledno vreme očekuje se otvaranje samo jednog šaltera na kojem će građani dobiti sve informacije. Opštine su uglavnom konkurisale za sredstva za nabavku hardvera i softvera za call centre i obuku zaposlenih za rad za novim sistema pružanja usluga. Sekretarijat će stimulisati one opštine koje budu omogućile da na web portalu građani mogu da dobiju što više dokumenata.

Završen konkurs za otvaranje call centara u lokalnim samoupravamaCilj konkursa Sekretarijata  za sufinansiranje projekata je poboljšanje komunikacije građana sa lokalnom samoupravom i javnim komunalnim preduzećima.

Na konkurs su se prijavile 34 lokalne jedinice, sa ukupnom vrednošću projekata od 74 miliona dinara. Ukupan iznos sredstava koji se traži od Sekretarijata je 58 miliona dinara, a budžetom je predviđeno 40 miliona dinara.

Inače, 17 projekata pristiglo je iz nedovoljno razvijenih opština, što je dobar znak da ove opštine imaju ozbiljnu ambicuiju da poboljšaju kvalitet komunikacija sa građanima.

U dve trećine opština već su otvoreni uslužni centri, kao bazna vrsta komunikacije, a u dogledno vreme očekuje se otvaranje samo jednog šaltera na kojem će građani dobiti sve informacije.

Opštine su uglavnom konkurisale za sredstva za nabavku hardvera i softvera za call centre i obuku zaposlenih za rad za novim sistema pružanja usluga.

Sekretarijat će stimulisati one opštine koje budu omogućile da na web portalu građani mogu da dobiju što više dokumenata.

Brži i efikasniji razvoj elektronske uprave omogućava građanima da što pre dođu do potrebnih dokumenta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik